top of page

Om mig

Michael Moos Møller

RETAILEREN

En barndom med en far, som var Uddeler i SuperBrugsen, skabte lysten til at bevæge mig i denne retning.

Nu, med +20 års erfaring fra national og international detailhandel og inspiration fra mange af Verdens pulserende shopping mekkaer, nyder jeg arbejdet med at skabe levende bymidter.

Jeg brænder for, at inspirere dig til at løfte gæsteoplevelsen i din butik eller restaurant, og hjælpe dig til at spotte potentialerne for at efterlade markant større aftryk hos dine gæster.

Adfærdspsykologi, servicedesign, neuromarketing, CEM og alle de andre fine udtryk brydes ned og omsættes til konkrete indsatser og redskaber I kan bruge med det samme.

Tilgangene kan være mange, men udgør ofte en eller flere af følgende indsatser:

- Ledersparring

- Mystery Shopping og Butiksgennemgang

- Workshops

- Foredrag

- Facilitering af netværk

IMG_7118_edited.jpg

Mit syn på Customer Experience Management

Customer Experience Management handler for mig om at arbejde med alle de kontaktpunkter du har med mig som kunde eller gæst.

 

Det handler ikke om, hvad du kan tilbyde, men om hvad du får mig til at føle.

Detail og restaurationsbranchen har en helt unik mulighed for at styrke de kontaktpunkter, som potentielt efterlader de største aftryk - det personlige møde.

Det er i mødet mellem mennesker at magien opstår!

 

 

bottom of page